مسئولان بايد  خدمت به مردم را با جديت پيگيري كنند

هاشمی بالاترین عزت نزد خداوند متعال، راخدمت برای مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان بايد همواره خدمت به مردم را با جديت پيگيري كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی -استاندار سمنان- در نشست هیئت های مذهبی شهرستان سمنان درحسینیه بزرگ کوشمغان ،ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب وایام الله دهه فجرتواضع، فروتنی، مردمداری و خدمت به مردم را  از جمله ویژگی های مکتب امام حسین(ع) برشمردوگفت: شما عزیزان مدال نوکری آقا اباعبدالله الحسین(ع) را بر سینه دارید و همه ما مفتخریم که زندگی، آرامش و امنیت ما در‌گرو نوکری امام حسین(ع) و عنایت آن امام همام است.

 

استاندار سمنان بهترین مقام برای انسان پس از عبودیت الهی را  خدمت به اهل بیت(ع) عنوان کرد و ابراز داشت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق زندگی کردن در مکتب آقا امیرالمومنین(ع) را به ما عطا کرده است و به برکت مجالس آقا اباعبدالله الحسین(ع) و عشق به ائمه اطهار عاقبت همه ما انشالله بخیر می شود.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی و آگاهی مردم و نعمت ولایت از امنیت برخوردار  می باشد افزود:  پیروزی شکوهمند انقلاب باعث شد تا جهان از قدرت دوقطبی بین آمریکا و شوروی سابق، خارج شود.

 

هاشمی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی توانست امروز تمامی معادلات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی را برهم زده و سرآمد کشورهای جهان بویژه کشورهای مسلمان باشد.

 

استاندار سمنان وحدت، همدلی و صمیمیت در سطح استان را بالاترین دستاوردی دانست که با حضور آیت الله شاهچراغی و حجت الاسلام مطیعی در استان حاصل شده است.

 

وی بالاترین عزت نزد خداوند متعال، راخدمت برای مردم عنوان کردوافزود: مسئولان بايد همواره خدمت به مردم را با جديت پيگيري كنند.

 

هاشمی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول ۴۴ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند،اضافه کرد: خدمت کردن به مردمی که در تمام صحنه ها حاضرند و در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و مقاومت کرده اند بالاترین عبادت است.

 

استاندار سمنان  اظهارداشت: در دولت سیزدهم در حوزه مصوبات و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان، پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی، احیاء واحد های راکد تولیدی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد فرصت های شغلی جدید،آبرسانی به مناطق محروم،مباحث بهداشتی، تعامل و ارتباط چهره به چهره مردمی، مباحث مرتبط با جهاد کشاورزی و سایر موارد، اقدامات بسیار‌ مطلوبی در استان به وقوع پیوست که‌ تمامی این موارد را مدیون شما مردم عزیز هستیم.

 

وی افزود:اگر شاهد بحث تعیین‌ تکلیف کاروانسرای شاه عباسی سمنان، اجرای طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان، تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تکمیل پل غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان، آغاز طرح توسعه حرم یحیی بن موسی کاظم(ع) و سایر موارد از این دست،با موفقیت به پیش می رود، مدیون همراهی شما مردم و عنایات حضرت زهرا(س) هستیم.

 

هاشمی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته ۵۰۸ پروژه عمرانی اقتصادی و کلنگ زنی برای استان مهیا شده بود که این میزان در دهه مبارک فجر سال جاری به ۹۴۸ پروژه افزایش یافته اظهارداشت: ارزش ریالی پروژه های عمرانی، اقتصادی و کلنگ زنی از یک هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر سال گذشته به ۵هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افزایش یافته که می توان گفت ۲۳۷ درصد رشد داشته است.

 

کد خبر 1250337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha