اعطای ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران در رشت

مراسم اعطای ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران در رشت امروز(۱۳ بهمن) با حضور رییس بنیاد مستضعفان در تالار مرکزی شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی -استاندار گیلان- امروز( پنج‌شنبه، ۱۳بهمن ) در مراسم اعطای ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران در رشت که در تالار مرکزی شهر برگزار شد اظهار کرد: در چنین شرایطی با بهره‌گیری از جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی در جامعه می توان مشکلات را حل کرد.‌

 

وی با تاکید بر اینکه خیانت‌های رژیم پهلوی به مردم، محرومان و تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار علیه انقلاب و نظام باید برای جامعه و نسل جوان بازگو شود گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت به مردم است.

 

عباسی از واگذاری ۹ هزار و ۲۰۰ سند بنیاد علوی توسط بنیاد مستضعفین به مردم گیلان خبر داد و اعلام کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ هزار سند دیگر هم در آینده به مردم گیلان واگذار می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی توسط آحاد مختلف جامعه به ویژه قشر نوجوان که در راس هجمه‌های دشمن قرار دارند تصریح کرد: محرومیت زدایی در کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی مهیا خواهد شد.

 

عباسی با اشاره به طرح نهضت مسکن ملی که متقاضیانی در گیلان دارد اما متاسفانه به تعداد متقاضی، اراضی قابل واگذاری وجود ندارد خاطرنشان کرد: در این راستا یکصد هکتار از اراضی بنیاد مستضعفین برای ساخت سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن به گیلان اختصاص یافته است که اقدامی بس ارزشمند است.

 

کد خبر 1250345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha