برگزاری تربیون آزاد در کانون فرهنگی هنری فجر انقلاب شاهرود

تريبون آزاد بمناسبت ايام الله دهه مبارک فجر با هدف مطالبه گری منصفانه منطقی و در چهارچوب اخلاق و دین و کرامت در کانون فرهنگي هنري فجر انقلاب شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مساجد نیز باید میدان مطالبه‌گری باشند و فضایی ایجاد کنند که مردم بتوانند از رهگذر مساجد خواسته‌های خود را به گوش مسوولان برسانند.

 

فرصت مطالبه‌گری برای مردم با راه‌اندازی طرح تریبون آزاد در مساجد یکی ازمحورهای جشنواره فجر انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

 

در این طرح هر یک از مردم ضمن حضور به این جایگاه به بیان دغدغه‌ها، مشکلات، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات خود نسبت به ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی می‌پردازند و فرصت خوبی فراهم  می شود تا اقشار مختلف مردم در مساجد مطالبات و خواسته‌های خود را بیان کنند.

 

تريبون آزاد به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر با هدف مطالبه گری منصفانه منطقی و در چهارچوب اخلاق و دین و کرامت در کانون فرهنگي هنري فجر انقلاب شاهرود برگزار شد.

 

حسن امینی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: به مناسبت ايام چهل و چهرمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستاي تحقق جهاد تبيين برنامه ي تريبون آزاد توسط کانون فرهنگي هنري فجر انقلاب شاهرود برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فجر انقلاب شاهرود با تأکید براینکه تریبون‌های آزاد مطالبه‌گری کمک به مسئولان است ادامه داد: مجموعه مدیریت شهرستان با اعلام و اظهار مطالبات و خواسته‌ها، می‌تواند از آن در جهت رفع مسائل و ارتقاء سطح کیفی جامعه و زندگی مردم استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه تریبون آزاد در کانون فرهنگي هنري فجر انقلاب شاهرود در فضای شاد وپرسش و پاسخ با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد اضافه کرد: نمازگزاران بویژه نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از این طرح داشته وبه بیان مسائل در حوزه های مختلف پرداخته و مسئولان و صاحبنظران نیز پاسخ های لازم را ارائه کردند.

 

این برنامه با همکاري هيات امنا مسجد ،پایگاه مقاومت بسيج و کانون فرهنگی هنری فجر انقلاب در محل مسجد حضرت امام خميني(ره) با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار شد.

کد خبر 1250359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha