رسانه ها در بیان ظلم خاندان پهلوی تلاش کنند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه پهلوی‌ها، مردم ایران را تحقیر کردند گفت: رسانه ها در بیان ظلم خاندان پهلوی در کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی -نماینده ولی فقیه در گیلان- امروز (پنج شنبه، ۱۳ بهمن ) در آیین واگذاری اسناد املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم در تالار مرکزی رشت اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم جهت بیان ظلم خاندان پهلوی به ملت ایران است.



وی با بیان اینکه خاندان پهلوی اموال مردم ایران را چپاول می‌کردند، گفت: بعد از اسلام، سلسله شاهان در ایران حکومت کردند اما هیچ حکومتی به مانند حکومت پهلوی به ایرانیان ظلم نکرد‌.


آیت الله فلاحتی افزود: رسانه ها بایستی در راستای بیان ظلم خاندان پهلوی در کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و با قلم شیوایشان این ظلم‌ها و جنایات را بیان کنند تا نسل معاصر متوجه خدمات جمهوری اسلامی شود.



وی با بیان اینکه پهلوی‌ها، مردم ایران را تحقیر کردند، تصریح کرد: سال‌ها باید تلاش شود تا خرابی‌ها و ویرانگری‌های به جای مانده از آن دوران اصلاح شود.



آیت الله فلاحتی با اشاره به تصرف بخش عظیمی از اراضی مردم توسط پهلوی‌ها گفت: این شاهان، کشور را وابسته به غرب کرده بودند و فحشا و منکرات را در جامعه گسترش داده بودند.



کد خبر 1250384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha