نشست جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری برگزار شد

نشست جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری با حضور کارمندان و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی جعفری -مدرس و کارشناس عرصه رسانه و هوش مصنوعی- در نشست جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری که با حضور کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: شهید بهشتی با مدارایی که با دگراندیشان داشت معتقد بود تریبون‌های ضاله هم باید صدایشان بلند باشد.

 

این کارشناس عرصه رسانه و هوش مصنوعی افزود: 82 درصد از اغتشاشاگران چندماه اخیر در سنین 15 تا 23 سال بودند، این قشر نوجوان و جوان با هیچ استدلالی نمی‌توان آنها را متوجه بسیاری مسائل کرد در عین حال ترسی از باتوم نداشتند به نوعی همه با استفاده از شگردهای مزورانه رسانه‌های دشمن جن زده شده بودند.

 

وی معتقد است جامعه را با فرهنگ اصیل و ناب ایرانی باید واکسینه کنیم، بچه‌هایمان را از فضای مسموم فیلم‌ها و سریال.هایی که با هدف تخریب و نابودی کیان خانواده ساخته شده‌اند دور کنیم.

 

جعفری تصریح کرد: در اکثر فیلم ها و سریال های ساخته غرب علاوه بر تخریب کیان خانواده، ترویج بی بند و باری جنسی به شکل افراطی با نمادها و نشانه های پنهان و موثر در این مسئله مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی در بخشی دیگر از انتقادات خویش از بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد: درحال حاضر در ایران 32 میلیون گیمیر که 68درصد آنها آقا و 32 درصد خانم‌ها هستند فعالیت مستمر دارند، باید از بچه‌هایمان در مقابل این هجمه واقعی که از طریق و کانال‌های رسانه‌های دیداری و شنیداری رسوخ کرده‌اند، مراقبت کنیم.

کد خبر 1250429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha