شهدا در مقاطع حساس انقلاب وحدت آفرین و حلال مشکلات شدند

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه عظمت و قدرت شهدا وحدت آفرین است، گفت: هر وقت مشکلی برای کشور پیش می‌آید شهدا به میدان می‌آیند و مانند آب بر روی آتش مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امشب(13 بهمن) در مراسم جشن پدران آسمانی در فرهنگسرای بیرجند با بیان اینکه خداوند در قران فرموده است؛ «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»، گفت: خداوند در مورد شهدا فرموده که شهدا زنده اند و در پیشگاه من روزی می خورند.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا پدران زنده هستند، افزود: حیات و زندگی واقعی متبلور در وجود شهید است، هیچ شخصیتی مانند شهدا و انبیای الهی خاص در قران ذکر نشده است.

 

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه شهید مربوط به مذهب و دین خاص نمی شود بلکه می تواند مسیحی و یا اهل سنت باشد، ادامه داد: در همین قضایای اخیر شاهد بودیم مولوی اهل سنت که در جبهه نیز حضور داشته و مایه وحدت در خاش بود را به دلیل مواضع انقلابی او شهید کردند.

 

وی با بیان اینکه قلب ملت ایران با حق و اهل بیت (علیه السلام) است و ملت در این راه ایستاده و خواهند بود، افزود: دشمن فکر می کرد که با ایجاد شبهه در ذهن جوانان می تواند علیه انقلاب اقدامی کند اما قلب جوانان ما با حق و اهل بیت است و به گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با همین جوانانی که دشمن به خیابان آورد به جنگ با دشمن خواهد رفت.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه راهنما و ستارگان شب های تاریک عالم شهدا هستند که عالم را راهنمایی می‌کنند، افزود: شهدا زنده اند و امروز محور و اداره کننده کشور شهدا هستند و ما را رها نکردند.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه عظمت و قدرت شهدا وحدت آفرین است، گفت: هر وقت مشکلی برای کشور پیش می‌آید شهدا به میدان می‌آیند و مانند آب بر روی آتش مشکلات را حل می‌کند.

 

وی اظهارداشت: عظمت و قدرت شهدا وحدت آفرین است، چراکه شهدا خود را در خداوند ذوب کردند و در عمل آنچه خدا از آنها می خواسته و مایه رضایت خدا بوده محقق کردند و لذا خداوند اینها را مایه رضایت خلق قرار میدهد.

 

 

کد خبر 1250437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha