طرح «اقتصاد فرهنگ» دغدغه‌های معیشتی و رفاهی اصحاب رسانه را برطرف می‌کند

منتظری با اشاره به گلایه‌های فعالان رسانه‌ای در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی گفت: طرح اقتصاد فرهنگ بخش زیادی از دغدغه‌های معیشتی، رفاهی و شغلی اصحاب رسانه را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استات گلستان، غلامرضا منتظری امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کلیات طرح اقتصاد فرهنگ و حمایت از صتایع خلاق فرهنگی به تصویب رسیده است و گفتگوهای زیادی انجام دادیم و معتقدیم می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های معیشتی، رفاهی و شغلی اصحاب رسانه را برطرف کند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی درباره قانونمندشدن فعالیت‌های فرهنگی گفت: اعتقادم این است هر فعالیتی چه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... باید در چارچوب ضوابط و مقررات شکل بگیرد.

 

وی تاکید کرد: روش سلبی جواب نمی‌دهد و لازم است که سیاست های دولت قابل پیش بینی باشد ضمن اینکه شفافیت سبب رشد و بالندگی تیز می‌شود.

 

منتظری درباره اختلافات بین صداوسیما و فیلیمو نیز بیان کرد: اتفاقا نمایش خانگی تهدید نیست بلکه یک فرصت است و باید تقویت شود. اما نباید صدا و سیما را مورد تخریب قرار داد و مرجعیت رسانه ای آن را از تضعیف کرد.

 

وی تاکید کرد: نگاه سلبی در فضای مجازی جولب نمی‌دهد در عین حال بی‌قانونی نیز جایز نیست. همه کشورها حتی یمن برای فضای مجازی خود قانون تعریف کرده اند و ما نیز ناگزیر از آن هستیم.

 

کد خبر 1250443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha