جوانان شگردهای رسانه‌ای غرب را جدی بگیرند

رضایی‌پور بر مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: جوانان شگردهای رسانه‌ای غرب را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور- فرماندار بندرآستارا- شامگاه  (پنجشنبه، ۱۳ بهمن) در آیین جشن انقلاب که با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی بخش لوندویل در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود: جوانان در توسعه و بالندگی کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

 

فرماندار بندر آستارا با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در راستای توسعه و بالندگی کشور، تصریح‌کرد: جوانان دارای ایده‌های نو هستند و باید از ایده‌های آنان در عرصه‌های مختلف بهره‌ بگیریم و کشور را در تمامی زمینه‌ها به اوج قله‌های عزت و افتخار برسانیم.

 

وی به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با توطئه‌های گسترده دشمنان افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی و فرهنگی جامعه و جوانان است.

 

رضایی‌پور بر مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و افزود: مدیریت این فضا سنگین و مشکل است و باید در این راستا آگاه سازی و اقدامات برنامه‌ریزی و کارشناسی شده انجام شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه جوانان چشم امید مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: جوانان شگردهای رسانه‌ای غرب را جدی بگیرند.

 

وی تصریح‌کرد: با همدلی، اتحاد ملی و ایجاد امید، شاهد رشد و پویایی جامعه شده و یاس و نا امیدی دشمن را به تماشا خواهیم نشست.

 

رضایی‌پور خدمت به مردم را عین عبادت دانست و گفت: مسئولین به مشکلات مردم توجه و در راستای رفع آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه راه‌اندازی میزهای خدمت در مساجد و مناطق روستایی از اولویت‌های کاری فرمانداری آستارا است، تصریح‌کرد: بخشداران و دهیاران این موضوع را سرلوحه خود قرار دهند.

 

وی بر لزوم شناسایی موانع و مشکلات روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: در کنار شناسایی مشکلات و موانع روستاها باید راهکار برون‌رفت از آنها نیز بررسی شود.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه امروز دوران طلایی بندر مرزی آستارا آغاز شده است، خاطرنشان‌کرد: دولت سیزدهم با یک اراده و پشتکار قوی برای رفع مشکلات مردم ورود کرده و امروز گام به گام شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان آستارا در بخش‌های اقتصادی، گردشگری، عمرانی، زیرساختی و سایر حوزه‌ها هستیم.

کد خبر 1250484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha