دهه فجر، مظهر شكوه و عظمت و فداكاری ملت ایران است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: دهه فجر، مظهر شكوه و عظمت و فداكاری ملت ایران است.

مجید الهی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دهه فجر انقلاب اسلامي، فرصتي براي بازنگري در ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری کرده و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فرو ریختند.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و چهارمین سال عمر پر برکت خود شده که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

 

وی بیان کرد: امروز در سایه سار انقلاب اسلامی و همدلی مردم شریف و نیکوکار با کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی و برخااسته از بطن مردم، زمینه خدمت رسانی به محرومان در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: طی بیش از چهار دهه گذشته خدمات ارزنده ای توسط دولت و مسئولان صورت گرفته که این ایام فرصت ارزشمندی جهت ارائه دستاوردهای نظام است و باید به نسل جوان منتقل و بازگو شود، همچنین یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل امروز تبیین شود و از آنان الگو بگیرند.

کد خبر 1250493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha