گام های خوبی در دولت سیزدهم برای حل مشکلات شهرستان ورامین برداشته شده است

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: برای حل مشکلات شهرستان ورامین گام های خوبی در دولت سیزدهم برداشته شده است و دولت با دیدگاهی متفاوت تر از دولت های قبل به مشکلات نگاه می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،  نماز جمعه این هفته منطقه خیرآباد بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین ، امیر محمدی معاونت عمرانی ، بوالحسنی مسئول حوزه فرماندار ، ابوذری مسئول اداره بازرسی فرمانداری ، مومنی شهردار ورامین و مسئولان ادارات و نهاد در امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد برگزار شد.

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه منطقه خیرآباد اظهار کرد : استقلال ، آزادی و ایستادگی را جایگزین ذلت و تسلیم محض کرد که باید این چنین موضوعاتی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره رویکرد دولت سیزدهم پیرامون مردم و دولت گفت : در دولت‌ سیزدهم ، مجموعه خود را خادم و نوکر مردم و مردم را بالاتر می داند و با دیدگاهی متفاوت تر از دولت های قبل به مشکلات نگاه می کند.

درویشی افزود : اقدامات و فعالیت های انجام شده در منطقه خیرآباد در یکسال اخیر برابر با ده سال گذشته است که این نشان دهنده حجم بالای اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم در منطقه خیرآباد می باشد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد : یکی از مطالبات مردم منطقه خیرآباد فضای سبز و زیر ساخت های این حوزه بود که این اقدام از سال گذشته یا احداث پارک ۱۲ هزار متری غدیر کلید خورد و تا چند روز آینده این پارک افتتاح و به سرانه فضای سبز این منطقه اضافه شد خواهد شد همچنین در آینده ای نزدیک نیز ۴ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز می شود.

فرماندار ویژه ورامین‌ با اشاره به کارگیری مدیران بومی در شهرستان خاطر نشان کرد : حل مشکلات مردم در اولویت مجموعه فرمانداری و شهرستان قرار گرفت که در این مسیر با بهره گیری از مدیران بومی توانستیم گامی بلند در این راستا برداریم.

درویشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمانی خاطر نشان کرد : افزایش سطح زیرساخت حوزه درمانی شهرستان از سال گذشته در اولویت مجموعه قرار گرفت که در این مسیر اکنون شاهد احداث پیشرفت ۴۰ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شهید مفتح ورامین هستیم.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه افزایش سطح زیرساختی حوزه امنیت شهرستان خاطر نشان کرد : در شهرستان ورامین در ۴۳ سال انقلاب اسلامی ۳ کلانتری مستقر بوده است که با تلاش هایی که در مسیر افزایش سطح امنیت جامعه به ویژه مناطق حاشیه ای صورت گرفت اکنون شاهد احداث ۳ کلانتری دیگر در سطح شهرستان هستیم که تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین و دیگر مسئولان ، روسای ادارات در میز خدمت که مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد پاسخگوی سوالات مردم بودند.

کد خبر 1250526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha