دشمنان برای رسیدن به مقصود خود باورهای جوانان را ضعیف می کنند

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به مقصود خود می‌کوشند تا باورهای جوانان را از هر طریق ممکن ضعیف کنند گفت: جهاد تبیین به روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد -امام جمعه موقت سمنان- در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به مقایسه اصل استقلال جامعه و حاکمیت سیاسی در دوره ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت وگفت : آن زمان وابستگی کامل به غرب ،آمریکا و انگلیس وجود داشت و مستشاران آمریکایی علاوه بر مسائل نظامی در زمینه های دیگر هم دخالت داشتند، اما امروز به اعتراف و اقرار دوست و دشمن هیچ قدرت خارجی در تصمیم گیری های نظام سیاسی و اجرایی ایران اسلامی تاثیری ندارد.

 

امام جمعه موقت سمنان بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نیز نوعی تبیین بود که به دست امام راحل صورت گرفت، افزود: امام خمینی در سخنرانی‌های خود قبل از پیروزی انقلاب واقعیت رژیم پهلوی را برای مردم تبیین و مورد روشنگری قرار داد لذا در نتیجه همین تبیین گسترده عمیق ایشان نهال نوپای انقلاب جان گرفت، شکوفا شد و به ثمر نشست.

 

وی ضمن تشریح دسیسه های دشمن در بزرگنمایی مشکلات و زیر سوال بردن خدمات نظام و انقلاب ابراز داشت: روند و حرکت نظام اسلامی رو به پیشرفت ،قدرت و پیروزی است، البته مشکلاتی هم وجود دارد اما دشمن با بزرگنمایی مشکلات قصد دارد خدمات انقلاب نظام را زیر سوال ببرد که در این زمینه باید با بصیرت و روشنگری برخورد کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد تبیین را به‌معنای روشنگری، بیان حقیقت و واقعیت عنوان کردوافزود: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌ریزی های دشمن به کارگیری ذهن و افکار جوانان است لذا این مهم می‌طلبد تا جهاد تبیین به روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بپردازد.

 

امام جمعه موقت سمنان حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را ضروری خواند وبیان کرد:حضور پیروزمندانه مردم در راهپیمایی امسال نشان می دهد که با مرور زمان نه تنها مردم از انقلاب و نظام سست و ناامید نشدند بلکه مردم این دوره انقلابی تر و آماده تر برای دفاع از آرمان های ایران اسلامی ایستادند.

 

وی جهاد تبیین را  ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه‌های شوم دشمن دانست وافزود: اگر می‌خواهیم نقشه‌های دشمن چون حبابی نقش بر آب شده و دسیسه‌ها یک به یک خنثی شوند تنها راه حل بیان آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز است.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و ایام اعتکاف ابرازکرد: استفاده و بهره‌گیری از این ایام روزه داری و اعتکاف یکی از ویژگی های بارز مومنین برای اعتلای اعتقادات اسلامی است تا با تأسی و پیروی از امام علی (ع) راه سعادت را طی کنیم.

 

امام جمعه موقت سمنان از حضور پیگیرانه و ارتباط مستمر مسئولین و نمایندگان مجلس با مردم در اجتماعات مختلف به خصوص مساجد قدردانی کرد.

 

کد خبر 1250562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha