معرفی زن تراز و الگوی سوم زن در انقلاب اسلامی در قالب برنامه رادیویی

مهرابی با اشاره به اهمیت جایگاه الگوی سوم زن در انقلاب اسلامی گفت: زن تراز و الگوی سوم زن در انقلاب اسلامی در قالب برنامه رادیویی انقلاب به مناسبت دهه فجر معرفی می شوند.

مطهره مهرابی در جریان ویژه برنامه رادیو انقلاب با رویکرد معرفی زنان قهرمان ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از تهران گفت: مجله رادیویی ریحانه برنامه ای است با محوریت زن تراز و الگوی سوم زن در عصر انقلاب اسلامی . 

 

تهیه کننده برنامه ریحانه در رادیو انقلاب افزود: مولفه های یک زن شاخص در عصر حاضر برمبنای معیارهای اسلامی و ایرانی در این برنامه رادیویی بازتعریف می شود.

 

به گفته وی، تجربه زیستی زنان موفق این مرز و بوم پس از انقلاب طی این برنامه رادیویی مرود اشاره قرار می گیرد تا با معرفی بانوان موفق زمینه الگوبرداری از آنان در سنگرهای مختلف اجتماعی و فرهنگی برای شنوندگان فراهم شود.

 

 

وی با اشاره به اهمیت بانوان قهرمان بیان کرد: بانوانی که در این برنامه معرفی می شود، صاحب اندیشه هستند و در حوزه های مسائل مختلف جامعه و بسیاری از مسئولیت های اجتماعی و نهادهای مهم سیاست گذاری صاحب ایده و حرف هستند.

 

مهرابی تصریح کرد: رضوانه دباغ دختر مرحومه طاهر حدیدچی، فاطمه تاجیک مادر شهید محمدحسین حدادیان، نیره قوی، سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر، زری سعیدی عضو هیئت علمی دانشگاه و ... از جمله بانوان موفق در این برنامه هستند.

 

تهیه کننده و سردبیر برنامه مجله رادیویی ریحانه در رادیو انقلاب خاطرنشان کرد: این برنامه چهارشنبه ساعت ۱۱ از رادیو انقلاب پخش می شود.

 

 

کد خبر 1250580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha