نابودی اصل دین و اسلام هدف دشمنان/ مردم بصیر توطئه ها را خنثی می کنند

حجت الاسلام عبدوس هدف دشمنان را نابودی اصل دین و شریعت اسلام دانست و گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود بویژه نابودی اسلام و انقلاب هزینه های بسیاری می کند تا مردم بدنبال خداوند و راه درست دین مبین اسلام نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس -امام جمعه موقت سمنان- در مراسم «۱۰ شب ۱۰ مسجد» گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان، با تاکید بر اینکه باید از تفرقه و اختلاف خودداری کنیم و بدانیم که دشمن همیشه در فکر ایجاد تفرقه و نفاق و جنگ و نزاع بین مسلمان بوده است، اظهار کرد: دشمن هیچ مسلک و مذهبی را قبول ندارد و هدفش نابودی دین اسلام است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان هدفی جز تضعیف بنیه مسلمانان ندارند اضافه کرد: باید دقت کرد و دوست و دشمن را به خوبی شناخت و بصیرت به خرج داد، رسانه در این بصیرت بخشی نقش بسزایی خواهد داشت.

 

امام جمعه موقت سمنان امروز استمرار نبوت و امامت را ولي فقيه عنوان کرد و افزود: پيروي و همراهي با ولي فقيه زمان ميزان شاخصه اتصال ما به اميرمومنان(ع) است.

 

حجت الاسلام عبدوس ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) با اشاره به اینکه افرادی که  از ابتدای بشریت طرفدارطاغوت زمان خود بودند عاقبت به خیر نشدند و افرادی که راه درست را انتخاب کرده و برای رضای خداوند متعال تلاش کردند عاقبت به خیر شدند اظهارداشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود بویژه نابودی اسلام و انقلاب هزینه های بسیاری می کند تا مردم بدنبال خداوند و راه درست که دین مبین اسلام است را نباشند.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه باید همواره از خود سوال کنیم که اتصال ما به ولایت و رابط بین انسان و خداوند به چه میزان است،تصریح کرد:امروز استمرار نبوت و امامت ولی فقیه است و امروز میزان شاخصه اتصال ما به امیرمومنان  پیروی و همراهی با ولی فقیه زمان است.

 

حجت الاسلام عبدوس به برنامه ریزی همه روزه دشمن علیه جهان اسلام  اشاره داشت وافزود: در این اغتشاشات اخیر نیز توطئه و استراتژی های مختلفی را طراحی کرده بودند اما مردم بصیر ایران اسلامی این توطئه ها را بخوبی خنثی کردند.

 

وی یاد آور شد:حضرت امام(ره) پس از ۱۴۰۰ سال تمام فریاد های مظلومانه امام علی (ع) در ابتدای اسلام را به گوش جهانیان رساند و مهمترین فریاد امیرمومنان(ع) اطاعت از ولایت بود که مردم ایران اسلامی در انقلاب اسلامی به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند.

 

حجت الاسلام عبدوس افزود:دشمنان جایگاه دین و ولایت،جایگاه عاشورا و اربعین حسینی را نمی تواند درک کند که مسلمانان در اقصی نقاط جهان با تمام مشکلات پای دین خود ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت سمنان گفت:نسل جدید باید با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند و افرادی که انقلاب را درک کرده اند باید خاطرات انقلاب اسلامی برای نسل جدید بیان کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:در قبل از انقلاب افراد رده پایین کشورهای غربی نیز بر حکومت ایران تسلط داشت اما انقلاب اسلامی امروز اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است و استقلال و عدم وابستگی به غرب شعار اصلی انقلاب اسلامی بوده است و پیشرفت های امروز ایران در عرصه های مختلف نظامی،موشکی،علمی و ... با استفاده و تکیه بر توانایی ها و تموامندی هلی داخلی بوده است.

کد خبر 1250664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha