دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا رسالتی ملی و انقلابی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا نه تنها وظیفه بلکه رسالتی ملی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد کرمی -استاندار سیستان و بلوچستان- به همراه محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز شنبه ۱۵ بهمن ماه به مناسبت میلاد حضرت علی (علیه السلام) و گرامیداشت روز پدران آسمانی با ۳ خانواده شهید معظم «ناصر ریگی»، خانواده شهیدان «اکبریان» و خانواده شهیدان « آبیز» در منزل دیدار و دلجویی نمودند.

 

 استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدارها با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین میلاد حضرت علی علیه السلام اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا، ایران اسلامی عزیزتر و مقتدرانه تر از همیشه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی این انقلاب را جشن می گیرد و امروز در سایه پیروی از مقام عظمای ولایت، عزت و اقتدار این کشور را مدیون جانفشانی شهیدان و مقاومت و فداکاری خانواده‌های آنان هستیم.
 

 

سردار کرمی ادامه داد: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا نه تنها وظیفه بلکه رسالتی ملی و انقلابی است که موجب تداوم این نظام و انقلاب می شود چرا که هر چه داریم از جانفشانی شهدا و صبوری و بردباری خانواده های آنهاست.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما در برابر خانواده های معظم شهدا مسئولیم و آنگونه که شایسته آنان است باید آنها را مورد تفقد قرار داد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم این عزیزان ما را از دعا خیر خود محروم نسازند، ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولان نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

کد خبر 1250690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha