جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای فرهنگی هدیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر امروز (۱۵ بهمن ماه)، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس اداره شاهد و ایثارگر این سازمان با خانواده شهدای فرهنگی در شهرستان بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ابتدا با حضور در منزل شهید کرامت ایزدپناه و دیدار با اعضای خانواده این معلم شهید، گفت: شهدا از بهترین افراد جامعه بودند و باید الگوی جوانان امروز جامعه قرار گیرند.

 

مهدی روشنفکر افزود: شهدا چه معلم باشند و چه نباشند در هر حال معلم بزرگ جامعه ما هستند که درس های ایثار و شهادت را به ما آموختند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار برای دفاع از این مرز و بوم عزیزترین گوهر وجودشان، یعنی جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

حسنعلی عزت خواه پس از این دیدار با خانواده های شهیدان گل محمد یوسفی، هوشنگ خسروانی نژاد و حیدری از شهدای فرهنگی دیدار کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها که به ضورت جداگانه صورت گرفت، ضمن تبریک ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا چشم چراغ مملکت ایران اسلامی هستند و باید تلاش کنیم راه شهدای والامقام را ادامه داده و راه و رسم آنان را در زندگی الگوی خود قرار دهیم.

 

وی با اشاره به جمله زیبایی مبنی بر «شهید قلب تاریخ است»، افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های دنیا بوده و در معادلات جهانی حرفی برای گفتن داریم، این نتیجه خون شهدا است که باید قدردان جان‌فشانی‌های آنان باشیم.

 

عزت خواه یادآور شد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و ما مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب با نهضت و قیام خود عزت ویژه ای به ایران و اسلام بخشیدند .

 

وی در ادامه، بر ضرورت ترویج فرهنگ، سبک و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: فرزندان امروز ایران اسلامی باید بدانند امنیت، آرامش و سرافرازی ایران در پرتو خون شهدا حاصل شده است .

 

گفتنی است در این دیدارها خانواده های معزز شهدای فرهنگی کرامت الله ایزدپناه، گل محمد یوسفی، هوشنگ خسروانی نژاد و حیدری ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی از حضور نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
 

در پایان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از خانواده های معزز این شهدا تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1250697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha