مدرسه سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی افتتاح شد

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و معاون توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه ۱۲ کلاس سردار شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، میثم لک زایی - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان- در خصوص مدرسه‌سازی گفت: در بحث احداث فضاهای آموزشی، این اداره کل، شهرستان زاهدان را به 12 منطقه تقسیم کرده است و تراکم دانش آموزی مناطق فوق را احصا نموده و اولویت احداث مدارس را با آن نقاطی قرار داد که سرانه پایین تر و تراکم دانش آموزی بالاتری دارند. 

 

وی افزود: با این اقدام توانسته‌ایم بخشی از دانش آموزانی که در شهرک های تازه تاسیس شده در حاشیه شهر زاهدان قرار دارند، را ساماندهی کنیم و مدرسه سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی که امروز افتتاح شد، یکی از این مدارس است. 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: زیر بنای این فضای آموزشی یک هزار و چهارصد مترمربع و دارای 12 کلاس درس است که با مشارکت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و با هزینه ای بالغ 150 میلیارد ریال احداث شده است.

 

کد خبر 1250698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha