قرارگاه اشتغال بانوان سرپرست خانوار در البرز آغاز به کار کرد

آقایی با اعلام آغاز به کار قرارگاه اشتغال بانوان سرپرست خانوار در البرز گفت: هدف از راه اندازی این قرارگاه رسیدگی بیشتر و ارائه تسهیلات به بانوانی است که مسئولیت خانواده را برعهده دارند.

معصومه آقایی در جریان راه اندازی قرارگاه اشتغال بانوان سرپرست خانوار در البرز همزمان با ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: قرارگاه اشتغال ویژه بانوان سرپرست خانوار با همکاری اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اقتصاد و دارایی، اداره فنی و حرفه ای و بنیاد برکت آغاز به کار کرده است.

 

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: هدف از راه اندازی این قرارگاه رسیدگی بیشتر و ارائه تسهیلات به بانوانی است که مسئولیت خانواده را برعهده دارند. 

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات لازم برای ارائه وام اشتغالزایی ویژه این بانوان فراهم می شود توضیح داد: استان البرز جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر دارد که نیمی از آن را بانوان تشکیل می دهند و براساس آمار سازمان بهزیستی استان، ۱۶۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی و کیمته امداد هستند و پنج هزار و ۹۰۰ خانوار توسط زنان سرپرست خانواده اداره می شوند. 

 

آقایی در پایان با بیان اینکه کنگره استانی ویژه بانوان فعال و موثر استان البرز ویژه دهه فجر برپا می شود خاطرنشان کرد: انوان همواره در تمامی عرصه ها نقش آفرین هستند به ویژه آنکه در قالب کنگره استانی ویژه بانوان فعال نسبت به این نقش مهم توجه ویژه ای می شود تا با ارائه الگو از این بانوان شاهد رشد فرهنگی دیگر بانوانی باشیم که مسئولیت خانواده را به تنهایی بردوش می کشند.

 

 

 

 

کد خبر 1250714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha