بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و استقلال است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت، استقلال و آزادی است که خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی آن را به ملت ایران هدیه کرد.

به گزارش بخرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والسلمین سید مهدی قریشی، دیشب (۱۵ بهمن ماه)، با تبریک دهه فجر و سالروز میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: ایام الله فرصتی برای یادآوری نعمت های الهی بوده و در ایام الله می توان مسیر حق را از باطل تشخیص داد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: بنابر منویات مقام معظم رهبری و تاکید قرآن کریم باید این ایام گرامی داشته شود چرا که هدایت امت اسلامی ایران را از ظلمات به نور رقم زد.

 

وی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و آزادی است که خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی آن را به ملت ایران هدیه کرد.

 

حجت‌الاسلام والسلمین قریشی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ، ملت ایران اسلامی را از دست استعمار و استکبار و رژیم استبدادی پهلوی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) نجات داد.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زمانی که دنیا به دو ابرقدرت شرق و غرب تبدیل می شد، یک معجزه بود و اکنون ۴۴ سال است که ایران اسلامی استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

 

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت شرق (شوروی سابق) از بین رفت و اکنون نیز غرب رو به اضمحلال و نابودی است.

کد خبر 1250766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha