دهه فجر، حرکتی برای بیداری مسلمانان جهان شد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ جهان و حرکتی جهت بیداری مسلمانان و غیرمسلمانان شد.

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انفجار نور بود که کل دنیا تحت تاثیر این انقلاب قرار گرفت و پس از چهار دهه نیاز به بازنگری و بیان دستاوردها و خدمات نظام به مردم، تببین و بازگو کردن دارد.

 

وی عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف مثال زدنی و مشهود است، این دستاوردها شامل مادی، معنوی، صنعتی، بهداشت و درمان، نانو، هسته ای، فرهنگی دینی، فرهنگی دینی، علمی اقتصادی و پزشکی است.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: همچنین طی این چهار دهه، به برکت نظام جمهوری اسلامی بسیاری از روستاهای دور افتاده و محروم از خدمات زیرساختی و رفاهی مناسبی برخوردار شدند که پیشرفت روستاها به وضوح مشاهده می شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای وحدت شکل گرفت، بیان کرد: پیروزی مردم بر همین اساس بود و در هر کجا مردم به موفقیت رسیدند به خاطر داشتن وحدت بین آنان بوده که نکته کلیدی است.

 

وی بیان کرد: عامل تداوم انقلاب اسلامی همراهی مردم و مسئولان در تمام صحنه های مختلف بوده که امید می رود کشور به آرمان های انقلاب اسلامی برسد و مردم برای پایداری نظام اسلامی گام های محکم و استواری بردارند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان اضافه کرد: دشمنان در طول این چند دهه سعی در توطئه های فراوانی داشتند که با آگاهی و بصیرت مردم خنثی شده و اکنون از سوی دشمنان تبلیغات گسترده ای علیه نظام جمهوری اسلامی می شود ولی مردم با وجود مشکلات و سختی ها، دل به انقلاب بسته اند.

 

 

کد خبر 1250773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha