نمایشگاه فرهنگی هنری فجر در زرندیه افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی هنری فجر، بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در زرندیه برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، زهرا رنجبر امروز (16 بهمن ماه) در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر که بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا شده است، ضمن تبریک به مناسبت این ایام فرخنده گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه نمایشگاه فرهنگی هنری فجر به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای این انقلاب با عظمت دایر شده است، افزود: نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با انقلاب اسلامی، چگونگی شکل گیری این انقلاب و وقایعی که برای پیروزی انقلاب رقم خورده است آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب و با حمایت های و همدلی ملتی آگاه و ولایتمدار به پیروزی رسیده است، ادامه داد: اکنون چهل و چهار سال از عمر با برکت این انقلاب میگذرد و ملت ایران همواره حامی این انقلاب و ارزش های آن هستند.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرستان زرندیه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، مسابقات، محافل قرآنی، نمایشگاهه صنایع‌دستی و ... با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی و ... ترتیب داده شده است که برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی فجر از جمله این برنامه‌ها است.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه ادامه داد: در این نمایشگاهه 7 هنرمند صنایع دستی با ارائه  تولیدات و محصولات خود می پردازند.

 

رنجبر خاطر نشان کرد: غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه صنایع‌دستی، غرفه طراحی و نقاشی، خوشنویسی، روزشمار انقلاب، گرافیک و آثار هنری، قرآن و  ایستگاه نقاشی از جمله غرفه‌های نمایشگاه است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام دهه فجر دایر است، گفت: علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند تا روز 22 بهمن همه روزه  از ساعت 8 الی 5 عصر برای بازدید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه مراجعه کنند.

کد خبر 1250802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha