مردم یقین بدانند دولت کنار آنها است/در اسرع وقت ساخت مساکن زلزله زده خوی آغاز می شود

آیت الله رئیسی گفت: صفا و صمیمتی بین مردم و مسئولان وجود دارد و مردم یقین بدانند دولت کنار آنها است و با تمام ظرفیت و توان سعی می‌کند تا ناراحتی و استرس این عزیزان را کاهش دهد.

به زگارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، آیت الله رئیسی، (۱۶ بهمن ماه)، در جمع مردم روستای بدل آباد خوی با بیان اینکه به همت مسئولین خانه های خسارت دیده از زلزله ۵.۹ ریشتری بهمن ماه در خوی را آباد می کنیم، افزود: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله گزارشات اولیه از طریق استاندار آذربایجان غربی و وزرا ارسال می شد و در جریان مشکلات مردم شهرستان قرارگرفتم.

 

رئیس جمهور گفت: صفا و صمیمتی بین مردم و مسوولان وجود دارد و مردم یقین بدانند دولت کنار آنها است و با تمام ظرفیت و توان سعی می‌کند تا ناراحتی و استرس  این عزیزان را کاهش دهد.

 

وی ادامه داد: باید از مردم صبور اینجا تشکر کرد، زنان و مردان عزیز و جوانان، از مسوولان، استاندار آذربایجان غربی،  سپاه، هلال احمر ، نیروهای نظامی و انتظامی و مهمتر از همه خود مردم که خیلی در این شرایط همراهی کردند.

 

آیت الله رئیسی افزود: ضعیت سختی است، هوا سرد است و تحمل این وضعیت به خصوص برای کسانی که در چادرها زندگی می‌کنند خصوصا برای کودکان و بچه‌های عزیز ما، امیدورام هر چه سریعتر وضعیت خاتمه یابد و یک آرامش و سکونتی ایمن و مطلوب در اینجا ایجاد شود.

 

وی اظهار کرد: مشکلات مردم زلزله زده پیگیری می شود و در جلسات هیئت دولت در خصوص تسهیلات مسکن تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 1250830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha