نمایشگاه عکس و پوستر«همین چند لحظه» گشایش یافت

جمال باشي گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر نمايشگاه عکس و پوستر «همين چند لحظه» در کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج(ع) ديباج برپا شد.

مدینه جمال باشی -مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع)- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان در راستای تشریح برنامه دهه فجر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج گفت: تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دادن خدمات 44 ساله می باشد.

 

 دیباج با تأکید براینکه پیشرفت نظام اسلامی در حالی رقم خورد که مشکلات و ترفندهای زیادی علیه این نظام وجود داشته و دشمنان در این ۴۴ساله جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و ترورها را در کشور ایجاد کردندادامه داد: توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دلیل رهبری داهیانه راه به جایی نبرده و خنثی شده است.

 

وی با تأکید بر تقویت اتحاد و وحدت در راستای توسعه و پیشرفت نظام ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان با طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های گوناگون، سعی کرده انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها نه‌تنها تضعیف نشد بلکه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

 

جمال باشي با اشاره به اینکه همه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی درکانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج بر مبنای امیدآفرینی برنامه ریزی شده است اظهارداشت: نمايشگاه عکس و پوستر و سير نمايشگاهي با عنوان« همين چند لحظه» توسط اعضاي کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) دیباج  زمان برپایی این نمایشگاه برای علاقمندان را ازابتدای دهه مبارک فجر تا۲۲ بهمن ماه در محل کانون اعلام کردوافزود: در این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در عمر۴۴ساله انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 1250847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha