طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی کتابخانه های عمومی در شهرستان آران و بیدگل اجرا شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این طرح، اعضایی که منابع امانی خود را تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکردی خواهند شد.

 

رنجکش ادامه داد: همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی به نشانی www.samanpl.ir، یا مراجعه حضوری به کتابخانه ها، کد تخفیف عضویت را دریافت و به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی شوند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل هدف از اجرای این طرح را ارتقای فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، افزایش میزان مطالعه مفید، هدفمند و اثربخش عنوان کرد و افزود: مهلت استفاده از کد مذکور تا پایان بهمن ماه سال جاری است.

 

۱۰ باب کتابخانه شامل ۵ باب کتابخانه نهادی و ۵ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان فعال است که علاقه مندان می توانند با عضویت در یک کتابخانه عمومی از امکانات و منابع کلیه کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.

کد خبر 1250851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha