قریب ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان کرمان در مراسم‌ معنوی اعتکاف شرکت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از حضور قریب به ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام سید اصغر سادات حسینی در حاشیه بازدید از اعتکاف دانش آموزی در راین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استقبال بسیار خوب دانش آموزان از این آیین معنوی خبر داد.

 

 

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص ۲۴ مسجد در سراسر استان به اعتکاف دانش آموزی خبر داد و افزود: این جدای از مساجدی است که دانش آموزان با والدین خود در آن معتکف شدند.

 


 

وی اظهار کرد: امسال معاونین پرورشی موظف به تهیه برنامه محتوایی صرفاً برای اعتکاف دانش آموزی شدند.

 

 

 

حجت الاسلام سادات حسینی با اشاره به اینکه امسال بیش از هفت هزار دانش آموز دختر در مراسم معنوی اعتکاف حضور دارد؛ افزود: از این تعداد 33 نفر دانش آموز دختر دبستانی؛ سه هزار و ۶۰۳ نفر دانش آموز دختر متوسطه اول و چهار هزار و دو نفر دانش آموز دختر متوسطه دوم هستند‌.

 

 

 

وی با بیان اینکه مجموع دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف رجبیه ۱۱ هزار و ۵۹۷ نفر هستند؛ گفت: در بخش پسران هم هشت نفر دانش آموز پسر دبستانی؛ دو هزار و ۱۵ دانش آموز پسر متوسطه اول و دو هزار و ۴۷۶ نفر دانش آموز پسر متوسطه دوم حضور دارند.

 

 

حجت الاسلام سادات حسینی در پایان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه استان در برخی نقاط به اندازه توان جهت حضور حداکثری دانش آموزان در این مراسم معنوی کمک کردند که جای تشکر دارد.

کد خبر 1250906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha