برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرآن ویژه خانواده‌ها در کرمانشاه

کرمیان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب کارگاه‌های آموزشی قرآن ویژه خانواده‌ها با حضور اساتید برجسته در کرمانشاه برگزار می شود.

محسن کرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

 

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،افزود :یقیناً ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در جشن‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دلبستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

وی خاطر نشان کرد: اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کرمانشاه به عنوان نهادی تخصصی در حوزه فرهنگ برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال برنامه‌های شاخصی در نظر گرفته که بخش گسترده‌ای از آن ویژه برنامه‌های قرآنی است.

 

کرمیان با اشاره به برنامه های شاخص در دهه فجر ،تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرآن ویژه خانواده‌ها با حضور اساتید برجسته، برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) در مؤسسات قرآنی، برگزاری پویش قرائت سوره «فجر» در شب ۱۲ بهمن، برپایی کرسی‌های تلاوت رضوی و محافل قرآنی در مساجد منتخب، برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بانوان و برپایی مسابقات حفظ و ترجمه به شیوه مجازی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، عکس، خوشنویسی، نقاشی، عصر شعر، اجرای تئاتر، برگزاری جشنواره، برپایی کارگاه آموزشی و محافل انس با قرآن با همکاری مؤسسات قرآنی  از برنامه‌های شاخص این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر بوده است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا ضمن نشاط‌آفرینی در برنامه‌های انقلابی از ظرفیت‌های دینی و قرآنی برای انتقال پیام‌های انقلاب استفاده کنیم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این راستا باید فعالیت ویژه‌ای داشته باشد.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی تنومند، تناور، بارور و بالنده شده است و جهان شاهد استحکام، قوت و قدرت همه جانبه این انقلاب با صلابت است.

 

کد خبر 1250927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha