انقلاب ایران الگوی رهایی بخش برای ملت های مسلمان و آزادی خواه

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی رهایی بخش برای ملت های مسلمان و آزادی خواه بدل شده است.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، به ویژه برنامه های دادگستری استان مرکزی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: جشن ها و برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باید با حضور حداکثری اقشار مختلف و پرشور برگزار شود.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی رهایی بخش برای ملت های مسلمان و آزادی خواه بدل شده است، افزود: امروز عزت، اقتدار و صلابت این انقلاب، صحنه ها و عرصه های بین المللی را درنوردیده و به اوج ثبات و استواری رسیده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دستگاه قضایی ویژه کارکنان و خانواده آنان اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات با استقبال گسترده خانواده دستگاه قضا برگزار شد.

 

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: برگزاری ۲۷ عنوان برنامه با گروه های هدف کارکنان و خانواده ایشان، ارباب رجوع و آحاد مردم از دیگر برنامه های است که طی ده روز در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اجرایی خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و فرزندان ایشان را نیز از دیگر برنامه ها عنوان کرد و ادامه داد: تجلیل از خانواده های معظم شهدای دستگاه قضایی و همکاران ایثارگر، برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی در فضای مجازی، تبیین عملکرد و دستاوردهای قضایی پس از انقلاب اسلامی توسط رؤسا و دادستان ها در مساجد از دیگر برنامه های این ایام است.

 

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح «یک خدمت مستمر در طول دهه مبارک فجر» در تمامی حوزه های قضایی، اشاره کرد و گفت: ارائه طرح« نذر یک خدمت» و اهدای ثواب آن برای روح شهید سردارسپهبد قاسم سیمانی از جمله برنامه های این دهه است.

 

وی استفاده از ظرفیت وکلا و مشاوران خانواده و پایگاه های بسیج در زمینه معاضدت قضایی و انجام خدمات مشاوره ای به شهروندان و استفاده از تمامی ظرفیت های استانی به منظور آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد و تهیه بسته معیشتی برای خانواده‌های آنان را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال دانست.

 

این مقام مسئول حضور مسئولین ارشد دستگاه قضایی در گلزار شهدای استان و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهیدان، فضاسازی محیطی و بیان عملکرد دادگستری استان مرکزی برای عموم شهروندان در خصوص اقدامات انجام شده در راستای احیای حقوق عامه، گزارش رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، برخورد قاطع با تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی، بررسی و حل مشکلات حقوقی واحد های صنعتی و تولیدی و کارگران در جهت حمایت از تولیدات داخلی در فضای مجازی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

کد خبر 1250931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha