نمایشگاه پانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان برپا شد

به مناسبت یوم الله دهه فجر، نمایشگاه آثار برگزیده استانی پانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامگاه یکشنبه(۱۶ بهمن) در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی- مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان - در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور نزدیک به ۱۱ اثر از  هنرمندان هنرهای تجسمی استان در فرهنگسرای امام خمینی (ه) در حال برگزاری است که به همت داوران اثرات برتر شناخته و معرفی خواهند شد.

 

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی استعدادهای هنرمندان استان اعلام کرد و افزود: ورکشاپ هایی هم توسط این هنرمندان برای افزایش آگاهی های هنرمندان این عرصه  هنری برگزار خواهد شد.

 

حسنی تصریح کرد: استعدادهایی که شناخته نشده اند به واسطه برگزاری این جشنواره های هنری شناخته می شوند و بدین وسیله می توانیم برای هنر استان واعتلای آن قدم هایی برداریم.

 

وی برپایی این نمایشگاه را که سنوات گذشته تنها در مرکز برگزار می شد را تحقق عدالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه برای دومین سال در زنجان دایر شده است.

 

به گفته حسنی، این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن دایر است و در پایان، نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی در استان ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1250973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha