مساجد محل تربیت جوانان تراز اسلام است

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه مساجد محل تربیت جوانان تراز اسلام است، گفت: استفاده از این ظرفیت ها برای تربیت جوان انقلابی پای کار ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدرضا فاضلی در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی نشست تبیینی که در قالب «طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد» که با حضور محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان برگزار شد، اظهار داشت: مساجد محل تربیت جوانان تراز اسلام است.

 

استاد دانشگاه و حوزه علمیه شهرکرد ادامه داد: استفاده از این ظرفیت ها برای تربیت جوان انقلابی پای کار ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام و به ویژه از اول انقلاب اسلامی مساجد مرکز انجام همه امورات مردم و مسئولان بوده است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مساجد همیشه مرکز تربیت جوانان پرشور انقلابی بوده است و پایگاه های مقامت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در این اقدام در صف مقدم باشند.

 

استاد دانشگاه و حوزه علمیه شهرکرد ادامه داد: حرکت شهدا برای اعزام به جبهه های جنگ از مبداء مساجد بوده است و اکنون هم مساجد، بهترین مکان برای تربیت نیروی مومن جوان انقلابی است.

 

در ادامه نشست از خدمات چندین ساله خادم مسجد امام حسن (ع) شهرکرد با اهدای لوح و هدیه فرهنگی توسط امام جماعت تقدیر شد.

 

خاطرنشان می شود: «طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به همت کمیته مساجد، هیئت امنا، امام جماعت مسجد و کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1250974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha