امروز دشمن از حجاب ستیزی و امنیت گریزی به لیدر سازی در ساحت سیاسی روی آورده است

زارع کمالی با اشاره به اهداف دشمنان گفت: امروز دشمن از حجاب ستیزی و امنیت گریزی به لیدر سازی در ساحت سیاسی روی آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر سرآغاز انقلاب اسلامی و آغاز درگیری دو تمدن غرب و شرق و تمدن نوین اسلامی با غرب بود.

 

وی افزود: امروز هرآنچه داریم از عزت و اقتدار و عظمی و آرامش و هزاران شهید گلگون کفن است.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: امروز دشمن از شکست های پی در پی عصبانی است و از ملت با بصیرت ما نیز عصبانی است.

 

زارع کمالی بیان کرد: مردم ما پای ارزش های انقلاب آمدند و پس از شرکت در اغتشاشات اخیر سعی دارد با ایجاد ادراک سازی و شایعه سازی و تسخیر جوانان ما،  مردم را نسبت به مسیولان و آینده ناامید کند.

 

وی گفت: یکی از وظایف اصلی اصحاب رسانه در راستای تبیین و جنگ تبیینی است .

 

زارع کمالی گفت: ما هرجایی که نگاه میکنیم حرف اول و آخر را رسانه می زند و این رسالت هویت سازی و هویت زدایی میکند و به نوعی نقشه های دشمن را در کشور ما پیاده می کند.

 

وی گفت: امروز جنگ بر سر نقاط قوت ما است تا جلو اقتدار ما را بگیرند و دشمن نیز به این نقطه خوب اذعان می‌کند و ما باید بتوانیم جهاد تبیین و امیدافرینی در کنار جهاد خدمت‌رسانی در این برهه از زمان را دنبال کنیم.

 

زارع کمالی گفت: امروز دشمن بعد از شکست در نقشه های خود راس کاریزماتیک نظام را هدف قرار داده و امروز دشمن از حجاب ستیزی و امنیت گریزی روی به لیدر سازی در ساحت سیاسی آورده است زیرا می داند مولفه های اقتدار ما ولایت فقیه است.

 

وی افزود: ما آخر میخواهیم کادر سازی کرده و سرباز برای سربازی ولایت تولید کنیم باید از خانواده سرباز بجوشد و کادر سازی از زن زینبی و زن فاطمی باید شروع شود و زینب وار نیز تبیین کند .

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: انقلاب ما برای حفظ باورها و ارزش ها است و هدف ما در گام دوم انقلاب ایجاد تمدنی که زمینه ساز باشد، است و ما باید بتوانیم تبیین کرده و دقت کنیم.

کد خبر 1250995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha