دشمنان برای تغییر سبک زندگی مردم ایران در اتاق فکر خود برنامه ریزی کرده اند

حجت الاسلام راسخي با بیان اینکه دشمنان با سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت فضای مجازی بدنبال تغییر افکار این نسل از جامعه ایران می باشند،گفت: دشمنان در اتاق فکرخود برای تغییر سبک زندگی مردم ایران برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام سید ابوالفضل راسخی- مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان- شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد علی بن ابیطالب(ع) سمنان در قالب برنامه«ده شب ده مسجد» ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) ،گفت : مردم ایران اسلامی بویژه بانوان ما سیره حضرت زینب (س) را مطالعه کنند و سیره آن حضرت را الگویی در زندگی خود قرار دهند.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با اشاره به اینکه زندگی حضرت زینب (س) درس های بسیاری برای مردم ما دارد،اظهارداشت: ولایتمداری و پیروی از امام زمان خود مهمترین شاخصه حضرت زینب (س) بوده است.

 

حجت الاسلام راسخی بیان کرد: حضرت زینب (س) که ولایت پذیری را از مادرش حضرت زهرا (س) و شجاعت را از پدرش به ارث برده، بهترین الگوی جهاد تبین و مقابله با نفوذ، برای ما است.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا توسط دشمن و همچنین بیداری مردم نسبت به فتنه‌های زمان خویش، را در وصف جهاد تبیین حضرت زینب (س) مطرح کردوافزود: دشمن به اعتقادات فرزندان ما حمله کرده است و الگو گیری همه ما از زندگی حضرت زینب (س) در حیاء، عفت، ولایت پذیری، استقامت و شجاعت می‌تواند راهگشا باشد.

 

فراموشی محاسبات دشمن در نادیده گرفتن دین و ایثار و شهادت طلبی مردم ایران

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با تأکید براینکه انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال به درختی تنومند تبدیل شده است که در طول این سالها رشادت ها و مجاهدت های بسیاری برای حفظ نظام مقدس جهوری اسلامی صورت گرفته است ادامه داد: دشمنان تلاش می کند تا این انقلاب را نابود کند اما این توطئه ها با شکست مواجه خواهد شد چرا که در محاسبات خود اشتباهات دارد.

 

حجت الاسلام راسخی با اشاره به فراموشی محاسبات دشمن در نادیده گرفتن دین و ایثار و شهادت طلبی مردم ایران اظهارداشت: دشمنان انقلاب اسلامی خودشان اعتقاد دارند که ایران با وجود دیانت و شهادت طلبی مردم همچنان پابرجاست.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان با بیان اینکه بیش از ۳۵ کشور در اغتشاشات اخیر بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای نابودی ایران اسلامی تلاش کردند اضافه کرد: مردم با بصیرت وهوشیاری توطئه دشمنان را به خوبی خنثی کردند.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه اظهارداشت: مسئولان باید برای حل این مشکلات معیشتی تلاش کنند ولی این مشکلات از حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب نمی کاهد.

 

اقتدار، امنیت و عزت کشور ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام راسخی تصریح کرد: دشمنان قاطعانه متوجه شدند با هیچ نقشه و سلاحی نمی توانند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کنند.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در عرصه های علمی،نظامی،اقتصادی و ... داشته است که باید به نسل جوان و نوجوان معرفی شود تا بیش از گذشته قدردان انقلاب اسلامی باشند.

 

وی با تأکید براینکه اقتدار، امنیت و عزت کشور ایران دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که با رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم بدست آمد ادامه داد:دشمن بدنبال تضعیف انقلاب اسلامی است و در اغتشاشات اخیر دشمنان بدنبال تفرقه بین اقشار مختلف جامعه بوده است و تضعیف باورهای دینی مردم ایران را در دستور کار داشته اند که خوشبختانه با درایت مردم و هدایت های داهیانه رهبری معظم انقلاب این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

 

حجت الاسلام راسخی با بیان اینکه دشمن با سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت فضای مجازی بدنبال تغییر افکار این نسل از جامعه ایران می باشند،گفت: اتاق فکرهای دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم ایران برنامه ریزی کرده اند و با تخریب نهاد خانواده سعی در نابودی انقلاب اسلامی دارد.

 

مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان نا کارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی و تضعیف استعداد های داخلی از برنامه های مهم دشمن برشمردوافزود: باید اهداف، دستاوردها، و پیشرفت‌های نظام و انقلاب را به نسل جوان و نوجوان منتقل کرد.

 

کد خبر 1251002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha