برپایی اولین کاروان قرآنی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مساجد شهرستان بافق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق از برپایی نخستین کاروان قرآنی به مناسبت ایام البیض و دهه مبارک فجر در برخی از مساجد سطح این شهرستان خبر داد.

محمدباقرقائمی بافقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، فعالیت‏های قرآنی در شهرستان را جدی و بانشاط خواند و افزود: فعالیت‏های قرآنی این اداره به اندازه‏ای است که گرایش مردم به سمت قرآن و اهل بیت بیش از گذشته جدی شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه‏ ای جنبه فراگیر پیدا کند و در سال های آتی نیز هرچه فراگیر تر و با شکوه برگزار شود. 

 

قائمی اهداف برگزاری این کاروان را ایجاد شور و نشاط قرآنی، بصیرت افزایی و توجه دادن به فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع)عنوان کرد.

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق هم ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: مراسم کاروان قرآنی انقلاب با همکاری کانون قرآن این اداره درمساجد،تکایا وبقاع متبرکه سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام سید حسین صداقت بافقی افزود: این برنامه تا پایان دهه فجر در بعضی مساجد شهرستان برنامه ریزی شده و قاریان ممتاز شهرستان به تلاوت آیاتی چندازکلام الله مجید می پردازند ومفاهیم آیات تلاوت شده بیان می شود.

 

به گفته وی درپایان این برنامه معنوی و قرآنی،  به شرکت کنندگان هدایای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

کد خبر 1251006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha