تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در متن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت و ضروری جهاد تبیین به عنوان فریضه واجب و فوری گفت: تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در متن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت رحلت حضرت زینب(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضرت زینب(س) پیامدار و تبیین کننده نهضت واقعه عاشورای حسینی بود و امروز در قالب جهاد تبیین این رسالت برای حرکت و انقلاب مردمی ایران اسلامی خلاصه می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد مردمی و با شعار تحقق آزادی و جمهوری اسلامی در سال ۵۷ محقق شد و نسل امروز وامدار حرکت و قیام مردمی پدران و مادرانی هستند که با درک ارزش های اسلامی به قیام علیه استبداد اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه فعالیت های مسجدی با توجه به بهره مندی از ظرفیت قابل توجه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با مدیریت امام مساجد نسبت به جهاد تبیین با محوریت تبیین انقلاب اسلامی فعالیت های ویژه ای دارند.

 

وی توضیح داد: برپایی همایش ها، سخنرانی ها، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه ها و ... از جمله اقدام های زیربنایی با رویکرد تحقق این مهم است که به عنوان برنامه های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جمعیت جوان و نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به اهمیت جایگاه مسجد، امانت دار جریان انقلاب اسلامی تا تحقق ظهور دولت حضرت مهدی(عج) هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1251030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha