مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه گردهمایی کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل، با تبریک ایام ولادت حضرت علی(ع) و ایام الله دهه فجر گفت : در زمان شروع فعالیت های دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل ۳۰ خادمیار در این شهرستان فعالیت داشتند که اکنون این تعداد به ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی رضوی افزایش یافته است.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

 

آذرباد ادامه داد: دفتر خدمت رضوی  شهرستان آران و بیدگل در دو عرصه عمومی و تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۹ خادمیار رسمی رضوی (۹۳ نفر زن و ۵۶ نفر مرد)، ۲۰ یاور رسمی رضوی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون‌ تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

 

آذرباد ادامه داد: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی در حوزه بانوان، اجرای برنامه فرهنگی، مذهبی و تفریحی، تهیه محتوای رسانه‌ای در موضوع خانواده و تربیت فرزند، برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوع ازدواج و مهارت‌های زندگی والدین و فرزندان، پویش‌ها و طرح‌های متنوع و کاربردی و مهم مرتبط با خانواده همچون طرح دختران ماه و پویش شکوه مادری از جمله فعالیت های کانون تخصصی بانوان و خانواده این شهرستان است.

 

وی افزود: همچنین کانون‌ تخصصی تعلیم و تربیت محورهای مشاوره تحصیلی در مقاطع تحصیلی، تدریس خصوصی و رایگان، شناسایی دانش آموزان و کمک برای رفع نواقص در تهیه ابزار کمک آموزشی و لوازم التحریر و معرفی دانش آموزان نیازمند به مشاوره عمومی در حوزه‌های مختلف از جمله دارو، بهداشت و درمان، مالی، علمی، مذهبی، روان پزشکی و تحقیقاتی را پوشش می‌دهد.

 

 

کد خبر 1251035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha