تشریح «مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد

نشست تبيینی «تشريح مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد در راستای اجرای طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام احمدی در نشست تبيينی «تشريح مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی» که در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد برگزار شد، به بیان خاطراتی از فعالیت های انقلابی در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت.

 

امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرکرد در جریان آشوب های اخیر مورد حمله و اهانت اغتشاشگران قرار گرفته بود، که در جریان برگزاری این ویژه برنامه با حضور اهالی مسجد و محله توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و هیئت امناء مسجد تجلیل شد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری افزود: پیروی از الگو و سیره اهل بیت (ع) در این انقلاب و در آزمایش ها و امتحانات الهی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن و بدخواهان نسبت به ارزش های دینی و انقلابی خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایستادگی و سربلندی در مواجهه با ناملایمات، الگویی الهام بخش را برای همگان عینیت می بخشد، لذا مجموعه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، بر خود وظیفه دانست تا در آیین تکریم و قدردانی از رشادت ها و زحمات امام محترم مسجد، اثربخشی ائمه جماعات و نقش آفرینی مساجد را همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی بیش از پیش به گوش همگان برساند.

 

در پایان شرکت کنندگان در نشست تبیینی «تشریح مبانی و مواضع اصولی انقلاب اسلامی» طومار تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را امضا کردند.

 

کد خبر 1251056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha