تاکید مدیرکل صداوسیمای گلستان بر پوشش کامل راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

شکری‌نیا از آمادگی صداوسیمای مرگز گلستان برای پوشش کامل و همه‌جانبه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، رسول شکری‌نیا در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهارکرد: بعد از فتنه اخیر و گرفتاری‌هایی که دشمنان در وضعیت عمومی و امنیتی جامعه ایجاد کردند، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقریباً نخستین راهپیمایی سراسری و بزرگی است که برگزاری باشکوه آن اهمیت بسیاری دارد.

 

مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: برای انعکاس این راهپیمایی گسترده، باید در عرصه‌های رسانه‌ای و میدانی برنامه عملیاتی داشته باشیم. صداوسیمای مرکز استان پوشش همه جانبه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را مانند سال‌های گذشته در دستور کار خود دارد.

 

وی افزود: ۲۲ بهمن، جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و لازم است باشکوه بیشتری برگزار شود. در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال در صداوسیمای استان گلستان حدود ۸۰ برنامه در نوبت صبحگاهی، ظهر، عصرگاهی و شبانه در حال پخش است اما شاید نتوانیم آنگونه که باید و شاید حق مطلب را درباره انقلاب اسلامی ادا کنیم.

 

شکری‌نیا ادامه داد: انتظار ما این است که همه دستگاه‌ها با تمام توان خود پای کار بیایند و شرایط را برای انعکاس رسانه‌ای راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن فراهم کنند.

 

فضاسازی مسیر راهپیمایی، فراهم کردن تمهیدات لازم برای اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره، مکان‌یابی مناسب غرفه‌های نمایشگاهی در مسیر راهپیمایی و ... بخشی از انتظارات و دغدغه‌های مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از برنامه‌ریزان و عوامل اجرایی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بود.

 

کد خبر 1251078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha