عفو رهبری باعث عصبانیت دشمنان شده است/ با این اقدام دغدغه‌‌های خانواده‌ها برطرف شد

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حکم رهبری شور و شعفی جامعه را فرا گرفته است و دشمنان انقلاب و نظام نیز ناراحت و عصبانی هستند، گفت: با این اقدام دغدغه های خانواده ها برطرف شد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حکم رهبری برای عفو محکومان حوادث اخیر گفت: مقام معظم رهبری با این اقدام دغدغه های خانواده های این جوانان را برطرف کرد و قطعا با این اقدام جوانان به اجتماع برمی گردند و این عفو به معنای این است که اگر فرزندان ما در جایی دچار اشتباه شدند یا در شرایطی قرار گرفتند که خطایی را مرتکب شوند، آنها فرزندان این مملکت هستند و باید برای حفظ آنها از رآفت اسلامی استفاده کرد و دغدغه های خانواده ها و خودشان را برطرف کرد.

 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدام رهبری جوانان ما امید به آینده را از دست نمی دهند و قطعا با برگشت به دامن اجتماع برای آینده شان تلاش خواهند کرد. این اقدام بسیار مناسب بود و نشان داد که ما هیچ گاه فرزندان خود را رها نمی کنیم.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر با این عفو، شور و شعفی جامعه را فرا گرفته است و از آن طرف دشمنان انقلاب و نظام نیز ناراحت و عصبانی هستند؛ همین که مردم خوشحال و دشمنان نگران و عصبانی هستند، اتحاد و همدلی را بالا می برد.

 

وی خاطرنشان کرد: از این جوانان نیز که تحت تاثیر القائات دشمن اشتباهاتی را مرتکب شدند، می خواهیم که مراقب باشند که در دامن دشمن نیفتند.

کد خبر 1251134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha