تشکیل گروه های مجازی مطالبات در راستای امر به معروف در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی

مدیر کل فضای مجازی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: هدف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برپایی غرفه در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی در مصلی امام خمینی(ره) تهران به منظور تشکیل گروه های مجازی مطالبات است.

«مهدی رضایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه «گام» یکی از رویکردهای مهم ستاد امر به معروف در حوزه مطالبه گری است، اظهار کرد: گام به این معنا است که ما ابتدا باید گروه های مطالبه گر از مسئولان تشکیل دهیم تا وقتی مردم سوالی از مسئولی دارند یا به عملکرد او نقدی دارند به صورت کاملا سیستماتیک و به دور از هر نوع هیاهو نظرات خود را بیان کنند.

مدیر کل فضای مجازی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: هدف ستاد امر به معروف و نهی از منکر برپایی غرفه در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی در مصلی امام خمینی تهران به منظور تشکیل گروه های مجازی مطالبات است. 

 

 

وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی سعی دارد ضمن ارایه بیان و تبیین فعالیت های این ستاد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از مخاطبان برای همکاری به منظور تشکیل این گروه های مطالبه گری دعوت به عمل آورد.

بنا بر گزارش خبرنگار شبستان، غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شکل جذابی طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی مخاطبان خود در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مطالبه گری باشد. 

به نظر می رسد عموم مردم وقتی از امر به معروف و نهی از منکر صحبت می شود ذهن شان به سوی منکراتی همچون حجاب و موضوعات اخلاقی می رود در حالی که طبق گفته رضایی مطالبه گری از مسئولان یکی از موضوعات مهمی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر پی گیری می کند.

 

کد خبر 1251139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha