آموزش چهره به چهره کمک های اولیه به  مردم در پیاده راه فرهنگی رشت

همزمان با دهه مبارک فجر، معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان با برپایی ایستگاه آموزشی در پیاده راه فرهنگی رشت اقدام به آموزش چهره به چهره مردم در خصوص نکات امدادی کردند.

سیاوش غلامی-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر، هدف از برپایی این ایستگاه را افزایش سطح آگاهی، خود امدادی، دگرامدادی و پیشگیری از سوانح طبیعی و غیرطبیعی در بین عموم مردم دانست.

 

وی ضمن تاکید بر افزایش آموزش‌های همگانی، نقش آموزش همگانی را در کاهش اثرات بلایا مهم  عنوان کرد و گفت: بهترین راه در این امر آموزش به عموم مردم است‌.

 

غلامی در ادامه به برنامه های اجرا شده توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تا به امروز اشاره کرد و افزود: افتتاح خانه هلال واجارگاه شهرستان رودسر، آموزش چهره به چهره کمک های اولیه به شهرستان توسط مربیان زبده جمعیت و ایستگاه پایش سلامت به همت معاونت آموزش و پژوهش، برپایی کاروان سلامت توسط داوطلبان در سراوان رشت، تجدید میثاق با شهدای استان در مزار شهدا، مشارکت در بزرگداشت یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مصلی رشت از جمعه این فعالیت ها است.

 

وی همچنین اضافه کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی در ستاد جمعیت هلال احمر استان گیلان، بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و نشست شعر خوانی و کتابخوانی در ستاد گیلان، برپایی کاروان سلامت در مناطق محروم شهرستان سیاهکل از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت ایام الله دهه فجر امسال بود که انجام شد.

 

غلامی همچنین با دعوت عموم مردم به راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان به همراه کانون های دانش آموزی و دانشجویی هلال‌احمر و سایر اعضای جوان از مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان، دانش­ آموزان و دانشجویان عزیز کشورمان دعوت می‌نماید تا بار دیگر حضور گسترده وحماسی خویش را در مراسم با شکوه راه پیمایی ۲۲ بهمن به نمایش بگذارند.
        

کد خبر 1251165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha