رمز ماندگاری انقلاب حمایت و پشتیبانی همه اقشار مردم است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه یکی از اقشاری که در کنار بقیه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، جامعه زنان و بانوان بود، گفت: رمز ماندگاری انقلاب، استفاده از همه اقشار جامعه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی – امام جمعه ماسال – صبح امروز(سه‌شنبه، 18بهمن) در همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در محل فرمانداری ماسال برگزار شد اظهار کرد: اگر استواری و استقامت حضرت زینب(س) نبود، اسلام ماندگاری نداشت.

 

امام جمعه ماسال افزود: نطفه انقلاب اسلامی که از سال ۱۳۴۲ بسته شد و از این سال انقلاب‌ توسط امام کلید خورد، یکی از اقشاری که در کنار بقیه نقش بسزایی در پیروزی داشته جامعه زنان و بانوان و مادرانی بودند که در نقش فرزند و همسر و مادر پا به پای آرمان‌های امام (ره) پیش رفته و پیروز میدان شدند.

 

وی به مولفه های امام راحل اشاره و رمز ماندگاری را در مراحل اولیه انقلاب و سازندگی، استفاده از همه اقشار جامعه برشمرد و گفت: حضور همه اقشار در تمامی‌ حماسه های انقلاب از عوامل پیروزی و اقتدار ایران اسلامی است که این امر از اولویت های مدیریتی امام راحل بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اغتشاشات اخیر جامعه تصریح کرد: با تمام هزینه هایی که نظام در این اغتشاشات متحمل شد اما یک قابلیت را ایجاد کرد و آن هم حضور مردم و حمایت همه جانبه مردم اعم از زنان و مردان جامعه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 

وی با بیان اینکه اگر حضور بانوان و زنان در جامعه نبود جایگاه انقلاب نیز متزلزل می‌شد خاطرنشان کرد: در آستانه ۴۴ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و ایام الله دهه فجر ایام سرور و بهانه ای است تا خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور گذاشته شود.

 

حامد گیل چالانی - فرماندار ماسال - در این همایش ضمن تسلیت وفات اسوه صبرو استقامت حضرت زینب (س) بیان کرد: زنان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه گوناگون انقلاب اسلامی ، توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

 

وی گفت: زنان ایرانی که بر اساس اعتقادات مذهبی، زمینه های لازم را داشت به برکت روشنگری ها و راهنمایی های امام خمینی(ره) از حاشیه به متن جامعه آمدند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: جامعه زنان مسلمان و متعهد ایرانی برپایه ایمان و عفت و صبر و هوش، حقیقت را دریافت کرد و با تلاشی روزافزون درصدد جبران عقب ماندگی های گذشته برآمد.

 

 

کد خبر 1251267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha