افتتاح ۱۲ مرکز نیکوکاری دهه فجر در همدان

شیخی زاده گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۲ مرکز نیکوکاری و ۶ هزار و ۱۶۹ طرح های مختلف حمایتی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان همدان اجرا می شود.

محمدرسول شیخی‌زاده » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در استان همدان گفت:  امسال 44 برنامه مختلف  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان برگزار می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان همدان افزود:  همچنین 6 هزار و 169 طرح برای خانواده های نیازمند با رویکرد حمایتی، خدماتی و معیشتی در سراسر استان همدان افتتاح می شود.

 

وی بیان کرد: افتتاح کلینیک راه زندگی در خصوص جلوگیری از آسیب های اجتماعی، افتتاح 12 مرکز نیکوکاری، توزیع یک هزار و 357 بسته معیشتی و اعزام خانواده های تحت پوشش که تا کنون به مشهد نرفته اند از قبیل طرح های اجرای است.

 

شیخی زاده بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ فعالیت و خدمتی وجود ندارد که بر خدمت دیگری ارجح باشد چون با زندگی و معیشت محرومان سروکار داریم بنابراین همه فعالیت‌ها دارای اهمیت است.

 

وی  یکی از محورهای مهم کاری خود در کمیته امداد امام خمینی(ره) را حمایت فرهنگی و اجتماعی از مددجو دانست و گفت: فرد مددجویی که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است باید در حوزه اجتماعی حمایت شود و آموزش لازم در راستای ایجاد کار و پذیرش فرهنگ تلاش در آن ایجاد شود تا آماده توانمندشدن باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان توجه به اشتغال مددجویان  محور مهم عنوان کرد و افزود: محور اساسی در توانمندسازی مددجویان اشتغال بوده آن هم اشتغال مبتنی بر طرح‌های دانش‌بنیان که بتواند پایداری را به همراه داشته باشد.

 

شیخی زاده گفت: در ۲ سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، با مشارکت خیران، هیچ نیازمندی ناامید از سمت کمیته امداد امام خمینی (ره) بازنگشته است.

 

کد خبر 1251269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha