تحکیم عقاید دینی باید اقدامی مستمر در مراکز دینی باشد

حجت الاسلام کاظم لو گفت: تحکیم عقاید دینی اقدامی ریشه دار و مستمر در همه مراکز دینی باید باشد و اگر ما روی تحکیم عقاید کار کنیم با اهانت دشمنان به مقدسات دینی، هیچ اتفاقی نمی افتد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو - مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص اهداف دشمنان در اهانت به مقدسات دینی گفت: دشمنان در ادوار مختلف با اهانت به مقدسات به دنبال این بودند که به اهداف شوم خود برسند ولی هیچگاه در این مسیر موفق نبوده اند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: آنها با اهانت به قرآن کریم و مقدسات می خواهند شأن این مقدسات را پایین آورند تا وقتی چراغ هدایت خاموش شد بتوانند حمله کنند ولی کار اینها مانند کسی است که می خواهد خورشید را با دهانش خاموش کند.

 

وی افزود: قرآن کریم و مقدسات در دین اسلام جزو نقاط قوت دین ماست و دشمنان در واقع می خواهند چراغ هدایت را خاموش کنند تا به اهداف خود برسند ولی هیچگاه موفق نمی شود.

 

حجت الاسلام کاظم لو اعلام کرد: اهانت به قرآن کریم و مقدسات در راستای اسلام ستیزی است؛ مرجع اسلام قرآن است و اینها وقتی به قرآن و پیامبر گرامی اسلام اهانت می کنند اسلام ستیزی را پیاده کرده اند زیرا اگر پیامبر (ص) و قرآن را از اسلام بگیریم دیگر چیزی از اسلام نمی ماند.

 

وی خاطر نشان کرد: در برابر اقدامات این چنینی دشمنان، وظیفه فعالان مذهبی و دینی روشنگری است و از طرفی تحکیم عقاید دینی اقدامی ریشه دار و مستمر در همه مراکز دینی باید باشد و اگر ما روی تحکیم عقاید کار کنیم با اینگونه اهانت ها از سوی دشمنان به مقدسات دینی، هیچ اتفاقی نمی افتد.

کد خبر 1251277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha