افتتاح سه طرح عمرانی و خدماتی با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار در آران و بیدگل

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۵میلیارد ریال در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با دهه مبارک فجر، سه طرح عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۵میلیارد ریال با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: محور گردشگری_تاریخی محله حاج امین در حوزه گردشگری این شهرستان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

علی‌اکبر رضایی افزود: همچنین پروژه آبرسانی به سه روستای یزدل، محمدآباد و علی‌آباد بخش مرکزی با اجرای ۷۷۰۰ متر خط انتقال و اعتبار ۴۵میلیارد ریال، آبرسانی به این سه روستا اجرایی شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های این شهرستان، روشنایی جاده بخش مرکزی به کاشان به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

رضایی  افزود: بازدید از منطقه صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و هلال(ع) و شرکت در جلسه کارگروه رفع موانع تولید از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

 

افتتاح پروژه روشنایی محور علی آباد آران و بیدگل- کاشان به طول  ۵ کیلومتر

 

رئیس اداره راهداری شهرستان آران و بیدگل هم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پروژه روشنایی محور علی آباد آران و بیدگل- کاشان به بهره برداری رسیده است.

 

حسین عبدالله زاده افزود: فاز اول این پروژه با همکاری فرمانداری و اداره برق شهرستان توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای به صورت مشارکتی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و به طول ۵ کیلومتر از روستای علی آباد بخش مرکزی به سمت کاشان به بهره برداری رسید.

 

رئیس اداره راهداری شهرستان آران و بیدگل افزود: محور کاشان- علی آباد از محورهای پرحادثه شهرستان آران و بیدگل است که در ادوار گذشته شاهد حوادث دلخراش فراوانی بوده و امید است پس از اجرای روشنایی و حط کشی محور شاهد کاهش سوانح جاده ای و ارتقای سطح ایمنی باشیم.

کد خبر 1251284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha