پاسخ‌گویی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به شبهات/ تبلیغ در حوزه های علمیه با محوریت جهاد تبیین صورت می گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه همه روزه به هزاران سوال و شبهه پاسخ می‌دهد و مدت پاسخگویی به این موارد به ویژه اگر نیازمند کار چند رسانه‌ای باشد، حدود سه تا چهار ساعت است.

حجت الاسلام والمسلمین «مسعود عبداللهی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تبلیغ در حوزه های علمیه با محوریت جهاد تبیین صورت می گیرد، اظهار کرد: وقتی نگاه جهاد تبیینی به موضوعات داشته باشیم، آنگاه در پاسخ به سوال یا شبهه نیز نگاهی دقیق تر و جامع تر خواهیم داشت.

 

مدیر تبلیغ مجازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: فعالیت ما در حوزه تبلیغ چون با نگاه جهاد تبیین است، ارزیابی فعالیت های مان به صورت مستمر و در چهار مرحله صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: وقتی ارزیابی به صورت دائمی صورت می گیرد آنگاه با تخصصی نگاه کردن به موضوعات مدنظر مردم فعالیت می کنیم. نمی شود پاسخ سوالات یک نوجوان را شبیه به شبهات یک جوان پاسخ دهیم به همین منظور ما در حوزه تبلیغ مجازی، کارگروه هایی نیز داریم که وقتی موضوعی از سوی مردم با مطرح می شود، ابتدا مشخص می کنیم که آن موضوع، سوال است یا شبهه.  

 

عبداللهی ادامه داد: مبلغان در سراسر کشور و از جمله در همین حوزه تبلیغ مجازی آموزش های تخصصی لازم را برای پاسخگویی به سوالات و شبهات دریافت می کنند.

 

وی ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه سال ها است که به صورت تخصصی در حوزه تبلیغ مجازی ورود کرده است و همه روزه به هزاران سوال و شبهه پاسخ می دهد و مدت پاسخگویی به سوالات و شبهات حدود سه تا چهار ساعت است. البته اکثرا سه ساعت طول می کشد و اگر قرار باشد به موضوعی در قالب چند رسانه ای نیز پاسخ دهیم، حدود سه ساعت و سی دقیقه به طول میانجامد.

کد خبر 1251295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha