رسانه مهمترین ابزار در تبیین انقلاب اسلامی در تحقق گفتمان مهدوی است

جابری انصاری با اشاره به ضرورت جایگاه رسانه و نقش جهاد تبیین به ویژه در ایام الله دهه فجر گفت: رسانه مهمترین ابزار در تبیین انقلاب اسلامی در تحقق گفتمان مهدوی است.

سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت حضور پرشور عموم مردم مومن و ولایتمدار البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی به واقع بیانگر اهمیت و جایگاه حرکت انقلابی مردم با هدف تحقق به باورهای ایمانی و الهی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: متولیان فرهنگی در جریان دهه فجر رسالت ویژه ای برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت و انقلاب مردمی دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت ضرورت تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: مبنا و چارچوب شکل گیری جریان انقلاب اسلامی، تحقق نظام اسلامی مبتنی بر نظام اسلامی و ارزش های دینی و ایمانی است.

 

وی با بیان اینکه شهداء و ایثارگران به عنوان مهمترین قشر در پیروی از نظام فکری حضرت امام خمینی(ره) که بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: تأسی به اندیشه شهداء به واقع قرار گرفتن در مسیر و محور اندیشه انقلاب اسلامی است.

 

جابری انصاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب های دینی و شاخص مردمی است که در گام چهل سال دوم انقلاب اسلامی قرار دارد و رویکرد راهبری آن نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: خبرگزاری شبستان از جمله خبرگزاری هایی است که در عرصه دین و اندیشه به صورت خاصه فعالیت می کند و انتظار می رود در روند تحقق جهاد تبیین در عرصه انقلاب اسلامی به گفتمان مهدوی و انقلابی به خوبی فعالیت رسانه ای خویش را به ثمر نشاند. 

 

 

 

کد خبر 1251301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha