برنامه‌های مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک در دهه فجر

حجت‌الاسلام بدری گفت: مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک به همت پایگاه بسیج این مسجد ویژه برنامه‌های متنوع همچون برپایی میز خدمت، برگزاری نمایشگاه و کمک به محرومان را تدارک دیده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه ویژه بسیج احباب الحسین (ع) و گردان ۱۱۴ احباب الحسین (ع) با همراهی هیئت امنای مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه مبارک رجب، بیست بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کرده اند، اظهار کرد: توزیع کمک مومنانه همسو با رزمایش مواسات و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری به مناسبت ماه شعبان و ماه رمضان و عید نوروز نیز توسط بسیجیان و هیئت امنای این خانه خدا صورت می گیرد.

 

امام جماعت مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، بعد از تقاطع بزرگراه امام علی (ع)) افزود: برپایی میز خدمت مسئولان و پاسخگویی چهره به چهره به مردم و تلاش برای حل مشکلات محله اصفهانک، همزمان با دهه فجر در این مسجد برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم نیز همراه شد. در این جلسه، رئیس شورای حل اختلاف منطقه ۱۴ پاسخگوی سوالات مردم بود.

 

وی اضافه کرد: سخنرانی به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط پیشکسوتان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک و نمایشگاه انقلاب نیز برپا شده است.

 

بدری ادامه داد: بانگ الله اکبر نیز در شب ۲۲ بهمن از ماذنه مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک و به همت بسیجیان این مسجد پخش می شود. توزیع پرچم ایران در راستای پویش ایران من میان مردم از برنامه های دیگر این مسجد در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی اضافه کرد: استقرار اتوبوس در مقابل مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک به منظور رساندن مردم انقلابی به راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه های دیگر این مسجد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 1251332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha