ضرورت افزایش دانش سایبری خانواده ها/ توجه پلیس فتا به ممیزی های مذهبی در پویش‌ها و برنامه‌ها

سردار مجید گفت: وقتی دانش سایبری خانواده ها افزایش یابد و خانواده ها بتوانند به طور مناسب و مدیریت شده فرزندان خود را وارد فضای مجازی کنند قطعا اگر بر مبنای معیارهای دینی و مذهبی باشد طبیعا در تقویت باورهای دینی خانواده کمک فراوانی می کند.

سردار مجید، رییس پلیس فتا در حاشیه نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص رویکرد پلیس فتا در فضاسازی دینی گفت: تمامی فعالیت‌های ما در چهارچوب موضوعاتی است که به حوزه مفاهیم، گفتمان ها و باورهای مذهبی خانواده ها کمک می کند.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به رشد روزافزون فناوری اطلاعات ما از بدو تأسیس پلیس فتا  مبنا را بر این موضوع قرار داديم که دانش سایبری خانواده ها باید افزایش پیدا کند.

 

سردار مجید در ادامه بیان کرد: وقتی دانش سایبری خانواده ها افزایش یابد و خانواده ها بتوانند به طور مناسب و مدیریت شده فرزندان خود را وارد فضای مجازی کنند قطعا اگر بر مبنای معیارهای دینی و مذهبی باشد طبیعا در تقویت باورهای دینی خانواده کمک فراوانی می کند.

 

رئیس پلیس فتا افزود : در این رابطه کلاس ها، کارگاه ها و پویش های مختلفی داریم که در تمام این پویش های پلیس فتا ممیزهای مذهبی مد نظر کارشناسان قرار دارد.

 

سردار مجید خاطر نشان کرد: نمایشگاه فرصتی است که دستگاه های مربوطه دستاوردها خود را در حوزه توسعه کسب و کارها، استارت آپ ها، دانش بنیان و صنایع خلاق به اشتراک بگذارند. همچنین فرصت خوبی برای هم افزایی بخش خصوصی با بخش های حاکمیتی است.

 

وی گفت: به طور طبیعی در خروجی این نمایشگاه ظرفیت هایی که در کشورمان وجود دارد بهتر مشخص می شود. وی تصریح کرد: الگوهای موفق در نمایشگاه بهتر دیده می شوند، توسعه کسب و‌کارها که در راستای کمک به شبکه ملی اطلاعات که بر پایه خدمات است می تواند تاثیر فزاینده ای داشته باشند.

کد خبر 1251340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha