مساجد ظرفیت رسانه و فضای مجازی را در جهاد تبیین فعال کنند

حجت‌الاسلام حسینی کوهساری با تاکید بر لزوم حضور جدی و اثرگذار مسجدی‌ها در فضای مجازی، گفت: مساجد در جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغی نقاط حمله دشمنان را شناسایی و متناسب با آن برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمفید حسینی کوهساری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش اثرگذار مساجد در جهاد تبیین، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی تلاش دارند با نقطه‌زنی برنامه هایشان را پیش ببرند به همین جهت مساجد و ائمه جماعات با نظارت بر اهداف دشمنان در فضای رسانه و تبلیغ باید نقاط حمله دشمن را شناسایی و متناسب با آن برنامه ریزی کنند.

 

معاون بین الملل حوزه های علمیه بیان کرد: در بسیاری از مواقع کارهای تبلیغی اثرگذاری صورت گرفته است اما آن کارهای تبلیغی ناظر به حمله به اهداف دشمن نیست، از این رو ضرورت دارد که مساجد و مسجدی‌ها در فضای رسانه ای حضور جدی داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی کوهساری تاکید کرد: ما باید بدانیم که دقیقا دشمنان در چه محورهایی سرمایه گذاری و هدف گذاری کرده‌اند و متناسب با آن فضا و با استفاده از ابزارهای نوین موضوع جهاد تبیین را از طریق ظرفیت مساجد و بستر فضای مجازی دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به اقدامات اثرگذار مساجد در فضای مجازی، گفت: مساجد نقطه اتصال روحانیت و مردم هستند و می توانند با شناسایی و رصد مشکلات پاسخ قانع کننده ای برای جوانان داشته باشند و مهم تر از کار شناختی با برقراری ارتباط قلبی و صمیمانه با جوانان، پاسخگوی سوالات و شبهات آنها باشند.

 

معاون بین الملل حوزه های علمیه با اشاره به نقشی که مساجد باید در جهاد تبیین و جذب جوانان به خانه‌های خدا ایفا کنند، خاطرنشان کرد: مساجد با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغی نقاط حمله دشمنان را شناسایی و متناسب با آن برنامه ریزی  اقدام کنند.

کد خبر 1251399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha