انتقال پیام انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی/ محتوای دیجیتالی فاخر در حوزه اسلام و انقلاب تولید شده است

خوانساری گفت: اقدامات موثری انجام شده است تا در لایه خدماتی که توسط وزارت ارتباطات ارائه می شود، شبکه سازی محتوایی مورد نیاز، جذاب و فاخر که پیام اسلام و انقلاب را منتقل کند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شود.

دکتر «محمد خوانساری» در پاسخ به سوال خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص نقش ایران در حکمرانی فضای مجازی گفت: به عنوان وزارت ارتباطات و بر اساس تقسیم کاری که شکل گرفته است، عمده مسئولیت زیرساخت های ارتباطی مردم بر عهده این وزارتخانه است و در حوزه محتوایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی است.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حوزه محتوا فعالیت های غنی و بسیار فاخری در این ایام شکل گرفته و تقویت شده است که همه آنها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راهبری شده است.

 

وی در حاشیه نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی، خاطرنشان کرد: اقدامات موثری انجام شده است تا در لایه خدماتی که توسط وزارت ارتباطات ارائه می شود، شبکه سازی محتوایی مورد نیاز، جذاب و فاخر که پیام اسلام و انقلاب را منتقل کند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شود.

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال یک نمونه از فعالیت های جامعی است که در این حوزه شکل گرفته است.

 

وی تاکید کرد: حضور تولیدکنندگان محتوا این امید را می دهد که بتوانند بر مبنای مدل های اقتصادی مناسب و قابل قبول خدمات با کیفیتی برای مردم و روی شبکه ملی ارایه کنند.

 

خوانساری گفت: با توجه به محتواهای تولید شده زیرساخت ها فراهم است و سازمان فناوری اطلاعات ایران تلاش می کند تا زیرساخت ها در حوزه پردازشی، ذخیره سازی شکل بگیرد و این اقدامات قرار نیست الزاما توسط دولت انجام شود بلکه تلاش بر این است تا بخش خصوصی در یک فضای تعاملی این خدمات را ارایه کنند.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعاملات قبلی که با این وزارتخانه داشته است با ظرفیت هایی که در اختیار دارد، توانسته است محتوای فرهنگی، مذهبی و انقلابی متناسب با اهداف و رسالت خود ارایه کند.

 

کد خبر 1251409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha