مبلغان و فعالان قرآنی گلستان آموزش‌های امدادی را فرامی‌گیرند

خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با هدف توانمندسازی مبلغان مذهبی، مداحان، فعالان قرآنی و ... در جهت ارائه خدمات اجتماعی به مردم استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، خانه هلال در این اداره کل افتتاح شد.

 

هدف از راه‌اندازی خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی ارائه آموزش های امداد و نجات به گروه های هدف این مجموعه شامل مداحان، مبلغان، فعالان قرآنی و ... است تا در حوادث احتمالی از ظرفیت این اقشار به ویژه روحانیت برای خدمات رسانی به آسیب‌دیدگان استفاده شود.

 

قاسم غریب‌آبادی در مراسم افتتاح خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: جمعیت هلال احمر با توجه به ماهیت شکل‌گیری آن اجتماع‌محور است و خدمات آن مختص یک حوزه نیست بلکه با حوزه‌های جوانان، فرهنگی، درمان، امداد و نجات و حتی اشتغال در ارتباط است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: امروز تعداد زیادی جوانان و داوطلبان با این جمعیت در استان همکاری دارند و به‌ویژه در بخش امداد و نجات، امین جان مردم هستند.

 

وی افزود: هدف از ایجاد خانه های هلال گسترش خدمات جمعیت هلال احمر در سایر بخش ها است‌. آموزش و سازماندهی ایم های تخصصی از اقشار مختلف از اهداف اصلی این اقدام است.

 

غریب‌آبادی اظهارکرد: برای روحانیون، مداحان و سایر گروه های هدف تبلیغات اسلامی با توجه به تخصصی که دارند می توانیم ماموریت تعریف کنیم و در صورت نیاز نیز به صورت اشتراکی برخی ماموریت ها را برنامه ریزی کنیم.

 

کد خبر 1251412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha