مسابقات حفظ، تفسیر و قرائت قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمادیان از برگزاری مسابقات حفظ، تفسیر و قرائت قرآن کریم در شهرستان سقز خبر داد.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان -رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با اعلام این خبر اظهار کرد: قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود.

 

وی با تبریک چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به همت کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سقز برنامه‌های مختلفی برگزار شده که  محفل نورانی انس با قرآن با تلاوت قاریان  شهرستانی ویژه اقشار مختلف مردم در مسجد ملا ابراهیم از جمله این برنامه‌هاست.

 

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی اظهار داشت: ما معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی با فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، عنوان کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر یادآور شد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس حفظ قرآن کریم،جشن انقلاب، مسابقات حفظ و تفسیر و قرائت قرآن، مسابقات ورزشی بانوان، نمایشگاه عفاف و حجاب، جشنواره آشپزی و صنایع دستی، غبارروبی مزار شهدا و… است.

 

 

کد خبر 1251413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha